تابستان و روزهای داغش برای مردمی پر از دغدغه دیگر چون کودکی و حتی نوجوانی مان در آرزوهای کوچک نمیگذرد...حالا دیگر آرزوهای کوچکمان هم بزرگ و دور شده اند...روزگار جور دیگر...خودمان جور دیگر و دلهایمان ج رد پای باران......
امروز آغاز پاییز دیگر در سالشمار روزگار من بود و فقط دو قدممانده تا چهلسالگی...دیر زمانی دوستی به من گفت پاییز زیباترین فصل خداست و اما برای من بهار شگفتانه تر بود...تا که بزرگتر شدم نه د رد پای باران......